Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistisesta perheestä pääsee ulos

Vierailija
29.08.2015 |

Jos on ihminen on jo hajoitettu. Älkää sanoko hanki apua. Hankittu on ja siellä toistellaan samoja narsisti iäidin juttuja ja diagnoosikin valittiin hänen kertomustensa perusteella. Nyt onkin kiva mennä seuraavan kerran lääkärille ja koittaa selittää samaa. Luultavasti loogisin päätelmä näille yli-ihmisillä on nostaa lääkitystä, koska sairaus on pahentumaan päin. Mutta onneksi lääkäri tietää parhaiten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme