Lue keskustelun säännöt.
Miten narsistisesta perheestä pääsee ulos
29.08.2015 |
Jos on ihminen on jo hajoitettu. Älkää sanoko hanki apua. Hankittu on ja siellä toistellaan samoja narsisti iäidin juttuja ja diagnoosikin valittiin hänen kertomustensa perusteella. Nyt onkin kiva mennä seuraavan kerran lääkärille ja koittaa selittää samaa. Luultavasti loogisin päätelmä näille yli-ihmisillä on nostaa lääkitystä, koska sairaus on pahentumaan päin. Mutta onneksi lääkäri tietää parhaiten.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minkä ikäinen olet?