Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tarvitaan virkamiespakkoruotsia?

Vierailija
29.08.2015 |

Viranomaispalvelut siirtyvät yhä enenevässä määrin verkkoon ja ruotsinkieliset sivut laativat natiivit ruotsinkieliset. Toimipisteissä ruotsinkieliset ohjataan tällkin hetkellä ruotsinkielisten virkailijoiden luo.

Mihin ihmeeseen tarvitaan jokaisen korkeakoulututkinnon suorittavan pakollista virkamiespakkoruotsia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään. Miksi edes kysyt?

Vierailija
2/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:05"]

Ei mihinkään. Miksi edes kysyt?

[/quote]

No kun sellainen on olemassa, niin kai sitä johonkin tarvitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:05"]

Ei mihinkään. Miksi edes kysyt?

[/quote]

No kun sellainen on olemassa, niin kai sitä johonkin tarvitaan?
[/quote]

Ei sen olemassaololla ja tarpeella ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kyse on politiikasta ja siitä, että meillä on varaa tuhlata rahaa yhden pienen kieliryhmän vaatimuksiin.

Vierailija
4/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisikohan se oikeusministerin alaan selvitellä tällaisten tarpeettomien vaatimusten poistoa? Nythän hallituksen teemaa oli karsia kaikkea turhaa byrokratiaa, joten tässäpä oiva kohde.

Vierailija
5/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiesruotsia tarvitaan, jotta voidaan perustella lukion pakkoruotsi. Lukion pakkoruotsia tarvitaan, jotta voidaan perustella peruskoulun pakkoruotsi.