Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:07"]Persuakka
[/quote]
Ole sä hiljaa vihervasemmisto
Pakoputkesta tulleita immeisiä. Niinhän se vanha sanontakin kertoo että Turku on suomen persereikä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"]Pakoputkesta tulleita immeisiä. Niinhän se vanha sanontakin kertoo että Turku on suomen persereikä.
[/quote]
Sanoo joku kehä 3 sisäpuolella asuva "fittnes" yh-kotiäiti
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]
Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh
[/quote]
etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan.
Autoilu vaivaa turkulaisia suuresti. Turkulaisten perseysprosentit nousevat autoillessa yli sallitun mittarin rajan. Mittari pamahtaa hattuun ja lentää jokaisen ulkopaikkakuntalaisen aisteille.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]
Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh
[/quote]
etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan.
[/quote]
Ei jumalauta. Rikosilmotus? Ootko ihan helvetin tyhmä? Tuo akka haukkui miestä neekeriksi ilman syytä ja huijasi poliisia. Julkisella paikalla sitä paitsi saa kuvata, vähän sama kuin se kangasala juttu
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:34"]Autoilu vaivaa turkulaisia suuresti. Turkulaisten perseysprosentit nousevat autoillessa yli sallitun mittarin rajan. Mittari pamahtaa hattuun ja lentää jokaisen ulkopaikkakuntalaisen aisteille.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Turku on ihan kiva paikka asua, mutta liikennekulttuuri on täällä jotain käsittämätöntä. Puolelta turkulaisista voisi mielestäni ottaa kortin pois ja takavarikoida auton valtiolle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"] Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh [/quote] etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan. [/quote] Ei jumalauta. Rikosilmotus? Ootko ihan helvetin tyhmä? Tuo akka haukkui miestä neekeriksi ilman syytä ja huijasi poliisia. Julkisella paikalla sitä paitsi saa kuvata, vähän sama kuin se kangasala juttu
[/quote]
saa kuvata mutta ei laittaa nettiin. tosta tulee varma tuomio.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"] Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh [/quote] etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan. [/quote] Ei jumalauta. Rikosilmotus? Ootko ihan helvetin tyhmä? Tuo akka haukkui miestä neekeriksi ilman syytä ja huijasi poliisia. Julkisella paikalla sitä paitsi saa kuvata, vähän sama kuin se kangasala juttu
[/quote]
mistä sä tiedät sen huijanneen poliisia? säkö ton tanne laitoit? toivottavasti tekee rikosilmoituksen ja päädyt vielä maksamaan sen juristinlaskun :-)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"]Pakoputkesta tulleita immeisiä. Niinhän se vanha sanontakin kertoo että Turku on suomen persereikä. [/quote] Sanoo joku kehä 3 sisäpuolella asuva "fittnes" yh-kotiäiti
[/quote]Kaukana kehä kolmosesta.
Persuakka