Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuakka

Vierailija
2/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:07"]Persuakka
[/quote]
Ole sä hiljaa vihervasemmisto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakoputkesta tulleita immeisiä. Niinhän se vanha sanontakin kertoo että Turku on suomen persereikä.

Vierailija
4/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"]Pakoputkesta tulleita immeisiä. Niinhän se vanha sanontakin kertoo että Turku on suomen persereikä.
[/quote]
Sanoo joku kehä 3 sisäpuolella asuva "fittnes" yh-kotiäiti

Vierailija
5/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä hittoa. Turkuhan ON varsinainen PERSEEN REIKÄ !!!

Vierailija
6/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäki soittasin polkut jos nekku ahistellee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]

Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh

[/quote]

etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan.

Vierailija
8/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilu vaivaa turkulaisia suuresti. Turkulaisten perseysprosentit nousevat autoillessa yli sallitun mittarin rajan. Mittari pamahtaa hattuun ja lentää jokaisen ulkopaikkakuntalaisen aisteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]

Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh

[/quote]

etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan.
[/quote]
Ei jumalauta. Rikosilmotus? Ootko ihan helvetin tyhmä? Tuo akka haukkui miestä neekeriksi ilman syytä ja huijasi poliisia. Julkisella paikalla sitä paitsi saa kuvata, vähän sama kuin se kangasala juttu

Vierailija
10/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:34"]Autoilu vaivaa turkulaisia suuresti. Turkulaisten perseysprosentit nousevat autoillessa yli sallitun mittarin rajan. Mittari pamahtaa hattuun ja lentää jokaisen ulkopaikkakuntalaisen aisteille.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Turku on ihan kiva paikka asua, mutta liikennekulttuuri on täällä jotain käsittämätöntä. Puolelta turkulaisista voisi mielestäni ottaa kortin pois ja takavarikoida auton valtiolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]

Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh [/quote] etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan. [/quote] Ei jumalauta. Rikosilmotus? Ootko ihan helvetin tyhmä? Tuo akka haukkui miestä neekeriksi ilman syytä ja huijasi poliisia. Julkisella paikalla sitä paitsi saa kuvata, vähän sama kuin se kangasala juttu

[/quote]

saa kuvata mutta ei laittaa nettiin. tosta tulee varma tuomio.

Vierailija
12/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]

Siinä on taas sellasta menoa, että huhhuh [/quote] etenkin somalit tehtailee rikosilmoituksia millon mistäkin rasismin perusteella. toivottavasti toi muija tekee youtubeen ja tänne ton postanneesta hlöstä rikosilmoituksen. ei tollasta julkasta voi ilman lupaa ja sellasta tuskin on kummallakaan. [/quote] Ei jumalauta. Rikosilmotus? Ootko ihan helvetin tyhmä? Tuo akka haukkui miestä neekeriksi ilman syytä ja huijasi poliisia. Julkisella paikalla sitä paitsi saa kuvata, vähän sama kuin se kangasala juttu

[/quote]

mistä sä tiedät sen huijanneen poliisia? säkö ton tanne laitoit? toivottavasti tekee rikosilmoituksen ja päädyt vielä maksamaan sen juristinlaskun :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"]Pakoputkesta tulleita immeisiä. Niinhän se vanha sanontakin kertoo että Turku on suomen persereikä. [/quote] Sanoo joku kehä 3 sisäpuolella asuva "fittnes" yh-kotiäiti

[/quote]Kaukana kehä kolmosesta.