Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, juhlitteko huomenna?

Vierailija
07.11.2025 |

Nykyään on tullut tavaksi, että lapsettomat järjestävät oman juhlansa äitienpäivän/isänpäivän aattona. Mites palstalaiset lapsettomat, aiotteko juhlistaa huomenna?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai juhlin oman isäni kanssa.

Vierailija
2/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä on ylihuomenna, sunnuntaina. Ei huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna lauantaina? Mitä juhlitte?

Vierailija
4/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna lauantaina? Mitä juhlitte?

Isänpäivää, tietenkin. Sunnuntaina olen töissä enkä ehdi kyläilemään.

Vierailija
5/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ennen tätä ole kyllä tuollaisesta kuullut. Tottakai omaa isää nään ja vien lahjan mutta miksi mieheni kanssa viettäisimme sitä mitenkään muuten koska ei meillä ole lapsia eikä hän ole isä?

Vierailija
6/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli

Vierailija
7/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monella isä on ja yleensä häntä muistetaan, viedään kynttilä haudalle jos ei ole elossa...

Vierailija
8/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään ennen äitienpäivää. Ja sitä viettävät tahattomasti lapsettomat, eivät velat.

Lapsettomien lauantai on Lapsettomien yhdistys Simpukka ry:n vuonna 1994 perustama päivä, jota vietetään vuosittain äitienpäivän alla. Sen tarkoituksena on tarjota vertaistukea ja lohtua tahattomaan lapsettomuuteen elävälle, muistuttaa että lapsettomuutta kokeva ei ole yksin, ja lisätä tietoisuutta tahattomasta lapsettomuudesta ilmiönä

Vierailija
9/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuollaista kuulunut. Onkohan tää ihan sinun oma keksintö?

Vierailija
10/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli huomenna enkä ylihuomenna. Isä ei kuulunut minun elämääni koskaan. Tiedän kyllä, minne hän on haudattu, mutta miksi kuskaisin kauas kynttilän tuntemattomalle miehelle.

Vierailija
11/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monella isä on ja yleensä häntä muistetaan, viedään kynttilä haudalle jos ei ole elossa...

Minullakin oli hyvät vanhemmat, jotka menivät nuorena naimisiin ja vasta kuolema heidät erotti yli 80-vuotiaina. Minulla on mukavia muistoja omasta isästä, johon pystyi aina luottamaan.

Vierailija
12/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on illallinen äidin isän kanssa. Hän pitää yleensä pienet kekkerit jälkeläisilleen perheineen isänpäivänaattona, että pääpäivä jää sitten perheille..

Mulla kun ei ole lapsia, niin sitten sunnuntai menee isän ja tämän isän ja tämän isän luona. Asuvat lähekkäin, että siellä ollaan lounaasta illalliseen. Tehdään välissä pihatöitä jos vielä jotain on, tai muuten vaan pelaillaan ulkona.

N28

Vierailija
13/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että kissani leipoo minulle kakun.

t: cat dad

Vierailija
14/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomien lauantai

Päivämäärä: Toukokuun toinen lauantai.

Vierailija
15/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään on tullut tavaksi ". No ei ole. Mistä helevetin heinäkasasta jengi vetää näitä juttuja. Pienet piirit omassa päässä, vai mitä?

Vierailija
16/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietetään ennen äitienpäivää. Ja sitä viettävät tahattomasti lapsettomat, eivät velat.

Lapsettomien lauantai on Lapsettomien yhdistys Simpukka ry:n vuonna 1994 perustama päivä, jota vietetään vuosittain äitienpäivän alla. Sen tarkoituksena on tarjota vertaistukea ja lohtua tahattomaan lapsettomuuteen elävälle, muistuttaa että lapsettomuutta kokeva ei ole yksin, ja lisätä tietoisuutta tahattomasta lapsettomuudesta ilmiönä

Ja tälleen lapsettomuushoidot itse käyneenä, on maailman paskin ajankohta suurinpiirtein ihan kaikkien kannalta tuolle päivälle.

Vierailija
17/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun Nov 9th, 2025 is Go to an Art Museum Day, National Fried Chicken Sandwich Day, Carl Sagan Day, World Freedom Day, National Pupusa Day... and much more!

Eli sunnuntaina on mm paistetun kana -voileipä -päivä

Vierailija
18/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli huomenna, eli lauantaina, mitään. Ylihuomenna, jolloin on sunnuntai, tulee vietettyä isänpäivää isän kanssa.

Vierailija
19/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mulla ollut tapana, eikä tule olemaan.

Vierailija
20/20 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isänpäivän aattona mitään lapsettomia juhlita, tahattomasti lapsettomien päivä on lauantaina ennen äitienpäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi