Lue keskustelun säännöt.
Nolottaa kun en tervehtinyt yhtä opiskelukaveria, johon ihastunut
28.08.2015 |
kun tuli vastaan. Ja siis ollaan mm. juotu yhdessä. Niin en jostain syystä kehdannut tervehtiä enää. Kehtaako vielä myöhemmin. Vai ajatteleeko se että en enää halua tervehtiä. Mulla jännittää sen seurassa vähän selvin päin. Meneeköhän se nyt niin ettei enää koskaan eed jutella toisillemme.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla