Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Microsim ja puhelin joka vaati ison SIM:n
28.08.2015 |
Uudessa puhelimessa microSIM ja vanhassa normaali. Pidän vanhan varapuhelimena ja jos sitenkin haluan käyttää sitä (siinä on isompi näyttö) pitääkö TAAS käydä vaihtamassa SIM - isompaan vai onko jotain "sovitinta" jolla microsim saa puhelimeen...
Kommentit (4)
Operaattorilta hakeen uus sim, kesti prisman elisa myymälässä n.20sekuntia.. siinä se on 3 eri koossa. Perinteinen, micro, nano
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten on olemassa myös SIM adaptereita joissa micro- tai nanosimin voi laittaa koloon ja käyttää normaalin SIM -kortin kokoisena. Toki jos sinulla on SIM -kortin kehys (kuvattu vastauksessa 2) niin adapteria ei tarvitse.
Alue: Aihe vapaa
Nykyään on sellasia liittymäkortteja, että siitä irrotetaan sopivankokoinen sim-kortti. Jos sulla on sellanen niin säilytä se kehys ja pystyt käyttämään sitä vanhassa.