Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vuokratontin vuokran maksamisesta?
08.12.2010 |
Tuleeko jostain kerran vuodessa lasku, jolla vuokra maksetaan vai miten homma toimii?
Kommentit (4)
kun ei ole mitään sopimusta! Katselemme taloja jotka ovat vuokratontilla ja tuli vaan mieleen että miten vuokranmaksu menee.
Anteeksi nyt jos ärsytin jotain!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska yleensä kai tontin vuokranantajana on kaupunki/kunta.
AP:lla olla hermo kireällä jos edellisesti viestistä veti herneet nenäänsä.
Alue: Aihe vapaa
katso sieltä. Voidaan maksaa vuosittain tai harvemmin tai useammin.