Lue keskustelun säännöt.
Onko oikeasti hyötyä
14.01.2011 |
jos jättää leivän, perunan ja pasan pois ruokavaliosta?
Mutta millä korvataan nuo, kasviksilla?
Laihtua pitäisi....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsellä kyllä putosi paino karppauksen myötä ja mikä parasta makeanhimo väheni ja on pysynyt jo pitkään aisoissa, kuten painokin. Itse kyllä karppauksen aikanakin söin aamulla leivän eli en ihan kokonaan hiilareita jättänyt pois. Mutta proteiinia söin, siis kanamunaa meni päivittäin ja sitten tietty kasviksia.