Lue keskustelun säännöt.
Onko treillä lapsella puoliparvea? Sängystä siis kyse.
Kommentit (4)
ja toinen puoli on piiloon menoa tai muuta hauskaa leikkiä varten :) Ahdas leikkipaikka, mutta olipa jännä kuitenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alla lipasto ja pyörällisiä lelulaatikoita
Koska puoliparvi ei olisi säästänyt sitä pöydän tilaa. Nyt on Space -sarjan parvi ja ollaan huipputyytyväisiä. Tilaa on huikeasti alla ja menee vuosikaudet vielä isolle koululaisellekin.
silloin alla oli iso laatikosto, jossa oli Legoja. Alusta oli aika vähällä käytöllä.
Nyt periytyi pikkusiskolle, ja hänelle laitoimme sinne nuken sängyt, hellat jne. Mahtuu leikkimään siellä osan nukkeleikeistä, on toiminut ihan hyvin, paljon paremmin kuin pojalla.