Lue keskustelun säännöt.
Olkaa kiltisti mammat tai muuten mä lähetän teille joulukortin, jossa on
15.11.2010 |
mun 14-vuotias finninaamainen poitsu tonttulakki päässä muikea irvistys naamalla.
Kommentit (2)
ei sitten oma naama näytä niin karseelta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaikkein vähiten loppuunkulunutta olis lähettää lähikuva emännän römpsästä tai sitten vaihtoehtoisesti kuvassa vois olla isäntä ja emäntä puuhastelemassa, tonttulakit päässä tietty.