Lue keskustelun säännöt.
Nokia-missiosta tv2 just nyt
12.01.2011 |
Äsken oli kohta, jossa ihmiset oli tulleet kasteeseen. Siis kastetaan altaassa upottamalla veteen. Siinä sitten kysyttiin varhaisteini-ikäiseltä pojalta miksi olet tullut kasteeseen. Poika vastas: En tiedä. Kysyjä johdatteli jotenkin, et Jeeusksen vuoksi, eikö niin ja siihen poika vastas: joo.
Siinäpä sen näkee miten uskonto aivopesee ihmisiä.
Aika uskomatonta meininkiä muutenkin.
Kommentit (4)
sitä ja nauran ihan kippurassa välillä.
Kyllä hölmöjä hihhuleita riittää, voi apua!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En uskalla katsoa noita ikinä, minusta tollanen on pirun pelottavaa.
niin voimakas myötähäpeän tunne, etten välttis pysty katsomaan... ugh.
pätkä viime perjantain Valopilkussa, siis just tuo kohtaus.