Lue keskustelun säännöt.
Jälkitauteja psyykelääkkeistä
05.01.2011 |
Mulla alko naama nykimään kun käytin jotain psyykelääkettä. Nykimiseen sain parkinson lääkettä... kova meno.
Muistini on todella huono verrattuna siihen mitä se oli ennen psyykelääkkeitä.
semoista minulla, entä teillä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ole enemmänkin sivuvaikutuksia kuin jälkitauteja?