Exän pärstä fb:ssä ja menin melkein pois totaltani.
Kuvittelin olevani kylmä kuin kala exäni suhteen. Emme ole tavaneet moneen vuoteen ja elän uudessa, onnellisessa parisuhteessa. Silti sydän hakkaa kuin viimeistä päivää ja hiki nousee pintaan...Siis mitä ihmettä?!
Kommentit (5)
Ehkä olen aikoinaan ollut niin kypsynyt niihin, ettei todellakaan kiinnosta tippaakaan.
jos on joskus rakastanut jotakuta tai vihannut tai kaivannut niin miksei ne tunteet voisi nousta myöhemminkin pintaan
En oikein usko sellaiseen kylmä kuin kala- juttuun. Kyllä ne jossain tunnemuistissa on eikä se ihminen voi olla täysin yhdentekevä vaikka ei enää haluaisikaan takaisin jne.
sattumalta myös eksäni pärstää vuosien jälkeen FB:stä. Olipa tuo pöhöttynyt ja vanhentunut. Hymyili kuvassa ja jotenkin tutulta näytti. Lähinnä tuli sellainen tunne, että yöks... Tai oikeastaan ihmettelen, miten 8 vuotta asuttiin yhdessä ja koko ihminen on mulle täysin merkityksetön. Ollut erosta asti ja siitä aikaa 7 vuotta. En ole koskaan kaivannut tai ollut edes kiinnostunut tietämään mitään. Se suhde oli niin lopussa erotessa. Välinpitämättömyys oli mun puolelta niin totaallinen.
miten ja miksi suhde päättyi? Ja kuinka pitkään, kuinka rakastuneita oltiin ja tuliko lapsia yhdessä esim?
sinulla on vielä tunteita häntä kohtaan. Ei mulle aiheuta tollasta reaktiota sellaiset eksät, jotka ei voisi enää vähempää kiinnostaa.