Noituus on feministinaisten cope
He eivät kestä ajatusta, että miehet ovat vahvempi sukupuoli, joten heille tuo suurta lohtua ajatus, että voisivat yliluonnollisin keinoin kirota jonkun.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Ymmärrän kyllä, että faktat itkettää voimaantunutta feministifemcelliä 😘
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Ajattelitko kirota AP:n peppukivuissasi? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Sosialistihuo ra kaikessa peppukivussaan yrittää hiljentää, koska ei kestä faktoja 🤭 Ihan ymmärrettävää 😘
Mene töihin, ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Ajattelitko kirota AP:n peppukivuissasi? 🤣
Taitaa sinun itsesi pyllyä kolottaa, kun noin harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Ajattelitko kirota AP:n peppukivuissasi? 🤣
Taitaa sinun itsesi pyllyä kolottaa, kun noin harmittaa.
"öwöwöwöwö eiku sinä itte!"
Taattua kuusivuotiaan tasolle jääneen vassarifemcelrummon argumentointia 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Ajattelitko kirota AP:n peppukivuissasi? 🤣
Taitaa sinun itsesi pyllyä kolottaa, kun noin harmittaa.
"öwöwöwöwö eiku sinä itte!"
Taattua kuusivuotiaan tasolle jääneen vassarifemcelrummon argumentointia 😆
Sattuuko sinuun taas? Ei muuta kuin se hymy pyllyyn, kyllä se siitä sitten taas lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Ajattelitko kirota AP:n peppukivuissasi? 🤣
Taitaa sinun itsesi pyllyä kolottaa, kun noin harmittaa.
"öwöwöwöwö eiku sinä itte!"
Taattua kuusivuotiaan tasolle jääneen vassarifemcelrummon argumentointia 😆
Sattuuko sinuun taas? Ei muuta kuin se hymy pyllyyn, kyllä se siitä sitten taas lähtee.
Hienosti osaat projisoida tunteitasi 😘
Hohhoijaa.