Olen mies ja seurustelisin ennemmin Hitlerin, kuin suomalaisen naisen kanssa
Hitler ei ole tehnyt minulle koskaan mitään pahaa, toisin kuin suomalaiset naiset.
Kommentit (26)
Nykyään on ihan hyväksyttävää olla homo.
Vierailija kirjoitti:
Ok, olet homonatsi. Mitä sitte?
En ole kaltaisesi vasemmistolainen homopedari. Sanoin vain että ennemmin Hitler kuin natsihuora.
Suomessa on nykyisin noin 80 eri kansalaisuutta. Josko sieltä löytyisi sitten oma matroona.
Ainakin Hitlerin kanssa voisi käydä älykkäitä keskusteluja. En osaa sanoa, miten petihommat sujuisivat...
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nykyisin noin 80 eri kansalaisuutta. Josko sieltä löytyisi sitten oma matroona.
No mutkun tää haluaa sen Hitlerin.
Ainoat vaihtoehdot kun on kuollut mies ja tietty kansallisuus. Hänen valintansa on lukittu.
Vierailija kirjoitti:
Inceli na tsi persu bongattu!
Jännä keksintö se vessan peili. Nytkö vasta löysit sen?
Tiettävästi Hitler ei tappanut kärpästäkään.
Eli et ole seurustellut kenenkään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nykyisin noin 80 eri kansalaisuutta. Josko sieltä löytyisi sitten oma matroona.
No mutkun tää haluaa sen Hitlerin.
En minä niin sanonut. Vammainen homonatsi lukee aloituksen uudelleen ja kokeilee sitten kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Tiettävästi Hitler ei tappanut kärpästäkään.
Kyllä se 1.maailmansodassa oli korpraalina.
Ole hyvä vaan. Tunne on varmasti hyvinkin molemminpuolinen. Hitleristä en osaa sanoa, hiljaisemman puoleinen kaveri nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Hitlerin kanssa voisi käydä älykkäitä keskusteluja. En osaa sanoa, miten petihommat sujuisivat...
Monetkin autistit luulee ymmärtävänsä kaiken. Kun osaavat prosentin erittäin hyvin. Itsepetos on helpoin petos.
Nattsin kuin nattsin unelma onkin imeä toisen nattsin epämuodostunutta kalua
Vai että oikein mies olet. (Tirsk.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nykyisin noin 80 eri kansalaisuutta. Josko sieltä löytyisi sitten oma matroona.
No mutkun tää haluaa sen Hitlerin.
Käviskö sille ihan suomalainen Hitlerin fanipoika, niitä on täällä paljon?
Miksi esität asian kuin Hitler ei olisi jokatapauksessa ykkösvalintasi?