Lue keskustelun säännöt.
Jos tappaa PMS-raivarissa jonkun, saako vapauttavan tuomion?
Kommentit (3)
vilkaisemaan minua. On nimittäin pikkasen hermo kireellä ennen kuukautisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naisillahan tässä yhteiskunnassa on oikeudet, miehillä velvollisuudet. Naisethan eivät ikinä ole omasta syystään väkivaltaisia. Hormonitoiminta nimittäin ohjaa heitä ilman että he pystyvät mitenkään vaikuttamaan käytökseensä =)
Kunnon känni vapauttaa varmemmin. Perinteisesti Suomessa ymmärretään alkoholin käyttäjiä.