Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on toinen nainen ja hän on ylpeä siitä. Miksi?

Vierailija
14.11.2010 |

Siis hän on pian ex-mieheni,mutta ihmettelen yhtä asiaa. Kun tämän toisen naisen olemassaolo tuli tietoisuuteen, niin mies on ollut jatkuvasti jotenkin ylpeä hänen olemassaolostaan. Verrannut minua tähän ja kertonut kuinka rakastunut on.



Miksiköhän? Minä ajattelen,että hänen pitäisi olla häpeissään, että on päässyt näin käymään. Mitä kyökkipsykologit tästä ylimielisyydestä ajattelette?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on alkanut syyttää sinua kaikista ongelmistaan, niin sitten tämä toinen nainen on vara- Jeesus, joka on täydellinen ja ihana, jonka mies luulee ratkaisevan kaikki ongelmat. T. Benita Furman

Vierailija
2/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä parempi jätkä on. Jostain lapsuuden mallistahan tuon täytyy juontua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minussa on kaikki vialla? Olen tietysti syypää kaikkeen ja kaiken lisäksi läpimätä.



Mieheni myös ilmoittaa ylimielisesti, että rakkaus on kuollut jo vuosia sitten. Minua kyllä hävettäisi tunnustaa sellaista syvällä rintaäänellä.



ap

Vierailija
4/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole naistenkaataja,mutta ehkä hän saa tyydytystä siitä, että joku tykkää hänestä.



ap

Vierailija
5/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään hänen uusi naisensa on ihaninta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Eihän kukaan voi olla muuta kuin onnellinen hänen puolestaan, kun tämä jumalatar on luonut katseensa juuri häneen. Hänen mielestään sinun pitäisi olla ylpeä, kun hän on kelvannut tälle naiselle, ja siunata heitä katseellasi.

Vierailija
6/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään hänen uusi naisensa on ihaninta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Eihän kukaan voi olla muuta kuin onnellinen hänen puolestaan, kun tämä jumalatar on luonut katseensa juuri häneen. Hänen mielestään sinun pitäisi olla ylpeä, kun hän on kelvannut tälle naiselle, ja siunata heitä katseellasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuollaista olen huomannut hänen olettavan.

Hyviä selityksiä. Mutta mistä sitten johtuu se, että hän ylpeydellä sanoo, ettei ole rakastanut minua enää vuosiin? Mitä ylpeydenaihetta tässä sitten on?

ap

Hänen mielestään hänen uusi naisensa on ihaninta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Eihän kukaan voi olla muuta kuin onnellinen hänen puolestaan, kun tämä jumalatar on luonut katseensa juuri häneen. Hänen mielestään sinun pitäisi olla ylpeä, kun hän on kelvannut tälle naiselle, ja siunata heitä katseellasi.

Vierailija
8/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalissa rakastumisessa se rakastuminen tekee oman olon niin hyväksi, että haluaa kaikille muillekin pelkkää hyvää, vaikka sitten eksälleen, ja pahoittelisi tätä tilannetta, vaikka se hänelle itselleen onkin niin ihanaa. Minusta mies enemmänkin projisoi vain kaikki omat ongelmansa ap:hen ja kuten monet naiset etsivät Sitä Oikeaa, joka pelastaa heidät kaikelta pahalta, niin mies luulee tämän uuden naisen olevan sellainen. Ap on vissiin sen yhden ketjun jätetty nainen, ja muistelen että tämä uusi nainen oli ihan erilainen kuin ap. Eli mies ajattelee, että kun hän vaihtaa naista ihan erityyppiseen, niin sillä ratkeaa kaikki. Olen nimittäin itsekin tällä tavalla usein ajatellut (miehistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuitenkaan varma, että tuo toinen nainen on ihan erilainen kuin minä. Mutta täydellinen tuo toinen nainen on.



ap

Vierailija
10/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuitenkaan varma, että tuo toinen nainen on ihan erilainen kuin minä. Mutta täydellinen tuo toinen nainen on.

ap

no täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, joten mieskin kyllä jossain vaiheessa rupaa ihmettelemään, miksi piti naisen tapaa nauraa niin suloisena, vaikka se onkin enemmän riipivä, tai ei se takapuoli ollutkaan ihanan rehevä vaan melko selluliittinen..sitten se varmasti alkaa muistella, että se eksä olikin oikeastaan mukavan tasainen kun tämä uusi nainen kilahtaa joka asiasta tai muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on monta vuotta ylläpitänyt teidän suhdettanne vain tehdäkseen sinulle mieliksi ja siitä sinun pitäisi hänen mielestään nyt olla hänelle kiitollinen. Olethan saanut olla suhteessa hänen kanssaan NIIN kauan! Sillä hänhän on heti jumalasta seuraava, kun tämä uusi jumalatar on valinnut juuri hänet.

Vierailija
12/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään sinulle tai muille ihmisille (vaikka te jouduttekin sitä seuraamaan).

Veikkaan että haluaa kovasti vakuutella itselleen että tämä todellakin oli kaikin puolin järkevä ratkaisu, hän oli oikeassa, hänen ei tarvitse nolostella avioliittonsa epäonnistumista, hänen ei tarvitse tuntea syyllisyyttä pettämisestä - eikö syyllisyys muka moraalisesti täysin katoa, kun hän kerran ei rakastanut sinua ja vihdoin kohtasi täydellisen sielunkumppaninsa? Eihän se oikeastaan edes ole pettämistä! Jos jonkun pitäisi hävetä niin sinun kun et tajunnut ettei sinua rakasteta! Ymmärrä nyt että hän on syytön ja sinä olet syyllinen!

mistä sitten johtuu se, että hän ylpeydellä sanoo, ettei ole rakastanut minua enää vuosiin? Mitä ylpeydenaihetta tässä sitten on? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse on vaan sun latistamisesta.Yrittää uskotella ettet sä kelpais kellekkään,mut usko pois et jos sulla olis joku muu niin mustasukkasuus nousis pintaan.Luulen että miehellä on huono itsetunto jota yrittää pönkittää nostamalla itseään ja uutta naista korokkeelle.

Vierailija
14/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi vain rakastumisesta ja hullaantumisesta uuteen naiseen, uskon että tuolloin mies yrittäisi ennemminkin sovitella ja vakuutella, että sinussa ei ole mitään vikaa, mutta tämä uusi on sielunkumppani jne. Miksi haluaisi pahoittaa sinun mielesi tuollaisessa tilanteessa?



Oletko antanut miehellesi aihetta katkeroitumiseen? Onko puoleltasi ollut pettämistä tai kokeeko mies muuten, että hänellä on aihetta katkeroitua? Sillä silloinhan olisi ihan ymmärrettävää, että mies yrittää pahoittaa mielesi käytöksellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että show on käynnissä, jotta mies voi vakuuttaa itsensä siitä, että toimii "oikein ja omantuntonsa mukaan". Aika pöljää ja turhaa kyllä ja minusta vahva merkki siitä, että koko uudesta suhteesta tulee iso hutilyönti.



Haluan nyt kuitenkin kysyä kun ap olet linjoilla, että miten tuo kuvio nyt sen toisen naisen kannalta meni? Onko hänkin eroamassa? Onko ex-miehesi ja hän nyt vakituinen pari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä