Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä tukisti (repi tukasta) lasta äsken Sellossa

Vierailija
27.12.2010 |

Arg, olen aivan järjettömän vihainen nähtyäni äsken Sellossa ulkomaalaiselta näyttävän isän (pitkä musta kihara tukka) repivän tukasta arviolta 3-4v. tyttöään.



Perhe oli kaupassa Prismassa ja juuri kassalla. Isä korotti ääntä niin, että käänsin katseeni sinne suuntaan juuri nähdäkseni, kuinka isä repi tyttöä tukasta kunnolla. Tyttö alkoi itkeä kovaa ja sitten isä alkoi lohduttaa häntä. Suomalaisen näköinen äiti seisoi vieressä kärryn kanssa, jossa oli vauva.



Mietin, että soitan poliisin, jotta isä saa edes sakot, mutta koska en voinut jäädä asiaa selvittelemään, jätin soittamatta. Olisi kyllä tehnyt mieli vetää tuota miestä pataan (vaikka olikin iso mies ja olisi varmasti antanut takaisin...)



Itkusilmässä ajoin kotiin ja mietin mitä tuo mies tekee kotona, kun jo kaupassa noin pahoinpitelee pientä lasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ja kun moni ei halua mennä heille siit' ilmoittamaan, kannattaa mennä sivuun ja soittaa poliisit paikalle.

Vierailija
2/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huolehtisitte omista asioistanne. Todennäköisesti tyttö oli ansainnut rangaistuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiillinen kurittaminen on Suomessa laitonta!



Mitähän se lapsi sinun mielestäsi olisi voinut tehdä sellaista, että "ansaitsi rangaistuksen"?

Vierailija
4/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukistaja-läpsijä-määkijä äidille, että et taida nauttia lapsen auktoriteettiä ja arvostusta ja olet huono kasvattaja, kun et pysty ilman fyysistä kipua tuottamatta ja lasta alentamatta kasvattaa lapsiasi. Venähti mammalla suu auki...

Vierailija
5/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kauppakeskuksessa ottanut vartijaan yhteyttä? Mutta poliisi juttu kun väkivalta kyseessä.



Jos olisi retuuttanut naista niin olisitko toiminut? Miksi lapseen kohdistuva väkivalta on pienempi paha?

Vierailija
6/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin erioikeudet täällä maassamme. Kuuluu heidän kulttuuriin hakata vaimoja, lapsia ja miehiä. Tässä lähellä vaimo hakkaa miestään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiillinen kurittaminen on Suomessa laitonta!

Mitähän se lapsi sinun mielestäsi olisi voinut tehdä sellaista, että "ansaitsi rangaistuksen"?

sama mitä laki sanoo.

Varmaankin tyttö oli tottelematon, en ollut paikalla.

Vierailija
8/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiillinen kurittaminen on Suomessa laitonta!

Mitähän se lapsi sinun mielestäsi olisi voinut tehdä sellaista, että "ansaitsi rangaistuksen"?

sama mitä laki sanoo.

Varmaankin tyttö oli tottelematon, en ollut paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan