Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se alkoi! Karppi ruoka nro yksi juuri syötynä. Nam!

Vierailija
04.01.2011 |

Aamulla söin kaikki suklaat pois ja suolakeksit, nyt voi aloittaa siis uuden elämän. Kävin kahessa jumpassa ja nyt juuri söin partaäijää,marjoja ja pähkinöitä. Oli hyvää.

Huomenna aamulla sitten jonkilainen pinaatti-sieni munakas salaattipedillä. Toi vois olla kyl jo lounas tai brunssi :D

Tää on kivaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkahan samaa rataa, kunhan selviät aamun hiilarihumalasta :D



Karppina saa syödä ihania ruokia, erimakuisia kasviksia sen iänikuisen perunan tai pastan sijaan. Ihmiset tuntuvat ajattelevan kasvikset "normaali"ruoan lisukkeeksi eivätkä varsinaiseksi ruuaksi. http://karppaus.info/resepti/

löytyy paljon reseptejä hyväkarpista alakarppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän