Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan hakea huomiseksi muutaman pullon glögiä ja nautiskella juustoja sekä pähkinöitä

Vierailija
04.01.2011 |

niin ja loput suklaaat ja tietty sitten jotain hyvää suolaistakin. Ensi maanantaina sitten tiukka kontrolli taasen päälle. Aikaisemmin ei ehdi, kun on yhtä biletystä koko viikonloppu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi