Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset välit teillä on naapureihin?

Vierailija
03.08.2022 |

Etäiset? Läheiset? Kertokaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ihan hyvät. Toisia tervehditään kun tavataan ja sitten on ne, jotka eivät tervehdi ja joiden kanssa ei olla missään tekemisissä.

Vierailija
2/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalit. Tervehditään, jos rappuun satutaan samaan aikaan. Suoraan ei tekemisissä olla tai yhteyttä pidetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan ihan hyvät. Toisia tervehditään kun tavataan ja sitten on ne, jotka eivät tervehdi ja joiden kanssa ei olla missään tekemisissä.

Tämä. Yhtä olen lakannut tervehtimästä, kun hänelle se tervehtiminen oli niin ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Vierailija
4/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ei ole naapureita lähimaillakaan. Kaupunkiasunnossa tunnemme lähimmän naapurin. Tervehdimme samassa taloyhtiössä asuvia, ei muuta.

Vierailija
5/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, ketä tässä talossa, tai mun rapussa, asuu. Itse olen asunut tässä 2v ja näen todella harvoin ketään, eli ei ole minkään laista suhdetta naapureihin.

Vierailija
6/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset eri naapureihin. Just oltiin eilen illalla kylässä yhdessä naapurissa.

Vierailija
7/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne niitä. Enimmäkseen miehet ottaa kontaktia, tervehtii ja juttelee, naiset ei niinkään. Tosin löytyy poikkeuksia naisistakin, mutta ne on sellaisia jotka jututtaa kaikkia jotka kiinni saa.

Vierailija
8/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä talossa tosi hyvät välit. Joidenkin luona kyläiltiin ja käytiin kävelemässä. Kaikkien kanssa moikattiin ja useimpien kanssa jotain jutun tynkää.

Nykyinen talo jossa asuttu 5- vuotta. Osan kanssa ei edes tervehditä. Yhden kanssa puhutaan. Tämä on varmasti tarttuvaa. Lopetin moikkailun, kun sain takaisin vain mykän kalan katseen.

Vierailija
9/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtimisvälit. Yksien kanssa oltiin kaverit, mutta sitten kännipäissään julistivat, että emme ole riittävän yhteisöllisiä ja sosiaalisia, vaikka he haluaisivat sellaiset naapurit. Ei muuta kuin etsimään sitten mieluisia.

Vierailija
10/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa läheiset - meillä on yhteinen väliseinä. Toiseen kaukaisemmat - talojen väliin jää noin 5m.

Vierailija
11/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin mutta en ole tekemisissä 😊

Vierailija
12/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet omakotitaloalueella 20 vuotta ja asuin siellä jo lapsena, joten tunnen kaikki, jotka ovat asuneet kylässä kauan. 20 vuoden aikana kylään on muuttanut paljon uusia. Lähellä asuvien kanssa moikkaamme ja jutustelemme, kun näemme ja uudemmatkin alkavat olemaan vähitellen tutumpia. Kun kylällä kävelee koiran kanssa, niin saa helposti juttukavereita toisista koiranomistajista ja muistakin.

Tottakai on joitakin, jotka eivät edes yritä tutustua muihin, mutta he saavat olla hiljaisessa rauhassaan.

Vierailija
13/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalit. Tähän taloyhtiöön kuuluu kolme taloa, 5-kerroksisia.  Ilmapiiri yhtiössä on hyvä, rauhallinen talo jossa hyvä asua. On lapsiperheitä ja on vanhempaa väkeä ja kaikkea siltä väliltä. Jotkut vuokraa pienempiä asuntoja myös opiskelijoille sillä yliopisto lähellä.

Suurin osa naapureista tervehtii, myös monet lapset joka mielestäni on mukavaa. Jonkun kanssa vaihdetaan joku sana jos tilanteeseen tullaan, mitään ystävyyssuhteita minulla ei naapureihin ole vaikka moni kauemmin asunut näyttää tuntevan toisensa hyvinkin. Itse olen asunut neljä vuotta tässä.

Monella on koira joten sitä kautta tulee sitten enemmän sana vaihdettua kun rakastan koiria. Itsellä kissa.

Taloyhtiössä selkseät säännöt ja noudatetaan hyvin. Olen ollut valtavan tyytyväinen tähän asuntoon ja taloon.

N 67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan