Etsitään todellista luxus blogia ?
Ketään kuka tietää blogia, jota pitää joku oikeasti rikas
nuori nainen? Millainen tyyppi blogin pitäjänä? Suomalaiset
mustat leggingsit + joku mekko siinä päällä eivät
jaksa kiinnostaa. Tai sisustus kokovalkoisella, ja siihen sitten
iittalat ja aallot somisteeksi.
Muoti-, sisustusblogisteja,
jossa olisi blogin pitäjällä oikeasti rahaa takana?
Anyone? Englanniksi kävis myös, mut jos joku suomalainen,
tietty kiinnostaisi enemmän =)
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:55"]
Walk in closet of pure love, by Didem.
[/quote]
Just hieno tyyli. Yläpeukku! =) -ap
[/quote]
Mitä hän tekee työkseen? Tienannut mallina tai jotain?
Suoraan sanoen, että onko ketään suomibloggaajaa jolla olisi ihan oikeasti paljon hilloa laittaa niihin hiluihin ja vaatteisiin ja sisustuksiin. Tietääkö kukaan tällaisesta? :D Kai me nyt leggingsipissiksiä/mammoja nähdään ihan muutenkin kauppamatkoillamme.
Ei rikas, mutta kummasti on hilloa laittaa aina vaan joka reissuilla Hermesiin, Chaneliin, Bottega Venetaan, Dioriin yms. Pelkästään jotain 30 merkkilaukkua, eikä mitään LV:tä tai Mulberryä. Sanotaanko, että rahasta ei ainakaan puutetta
Walk in closet of pure love, by Didem.
No kävisikö vaikkapa:
(Se on sitten eri asia, tykkäänkö näistä blogeista itse...)
Joo, Didemillä on hilloa käytössään
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:49"]
Ei rikas, mutta kummasti on hilloa laittaa aina vaan joka reissuilla Hermesiin, Chaneliin, Bottega Venetaan, Dioriin yms. Pelkästään jotain 30 merkkilaukkua, eikä mitään LV:tä tai Mulberryä. Sanotaanko, että rahasta ei ainakaan puutetta
http://www.olivialehti.fi/private-blend/
[/quote]
toihan on priorisointikysymys. Ei lapsia, ei autoa, pieni kaksio (vaikka onkin ydinkeskustassa) jne.
No vaikka itselläni on sama tilanne keskituloisena (miinus omistusasunto, kolme huonetta, keskustasta) niin silti ei tule yks kaks ostettua esim. kolmen ja puolen tonnin Chanelin Boyta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:55"]
Walk in closet of pure love, by Didem.
[/quote]
Just hieno tyyli. Yläpeukku! =) -ap
http://www.thegoldendiamonds.com
http://www.peonylim.com