Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias ja 5 v pilvenpolttoa takana. Kysyttävää?

Vierailija
04.04.2014 |

Aloin polttelemaan pilveä ennen rippikoulua. Kysyttävää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooo coooool.

Vierailija
2/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aivot hyvin kehittyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenkohan mä sut? Yksi 20-vuotias tuttu on polttanut pilveä jo vuosia, ei hirveästi vietetä aikaa enää kun sen jutut on mennyt ystävällisesti sanottuna vähän yksinkertaisiksi.

Vierailija
4/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se että poltat pilveä mielestäsi ainoa mielenkiintoinen asia itsessäsi? :D

Vierailija
5/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äitipuolesi tykkää? Kuinka kauan aiot notkua työkkärin ja toimeentulon asiakkaana?

Vierailija
6/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sinusta hyvä juttu? Antaisitko oman lapsesi poltella pilveä 15-vuotiaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jutut ei ole yksinkertaisia, joten ei tunneta. :) Ainoat tuntemani yksinkertaiset ihmiset ovat näitä bb:tä tuijottavia, kaljaa ja limua kittaavia, Iltalehteä vakavasti otettavana mediana pitävät aivottomat lampaat. :) Jos tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
8/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, 80-90 % ihmisistä joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä eivät ikinä arvaisi tätä minusta. Olen kaukana "stereotyyppisestä" pilvenpolttajasta.

6, miksi oletat, että mulla olis äitipuoli? Sorry vaan, mutta kummallakaan mainitsemallasi luukulla en ole koskaan notkunut! Oletpa ennakkoluuloinen :D 11,80€ tunti plus lisät.

En rehellisesti sanottuna koe pilvenpolton vaikuttaneen millään huonoa tapaa itseeni. En silti usko, että kenenkään on hyvä käyttää mitään 15-vuotiaana. Mielummin silti sätkä huulessa kuin viinapullo kourassa lettu levällään kaupungilla! Kyllä tiedän valitettavasti näitä luusereitakin, kenen elämässä ei ole muuta kuin polttelu. Kannabista ei voi syyttää elämän pilaamisesta, se on ihmisen oma valinta.

Pilvenpolton mainostaminen tai jatkuva esilletuominen on NOLOA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi oletin, että kuulostat poikapuoleltani.

 

Siksi suhtaudun nuivasti pössyttelyyn, että olen nähnyt lukemattomia, lukemattomia kohtaloita ihan läheltä - mitä sitten käy ,kun ikää on 30 ja pilvenpolttelu aloitettu alle 2-kymppisenä. MIten tyylikkäästä viihdekäytöstä tulikin elämäntapa ja aate, sittemmin ihan muuta. Monta, monta psykoosiin johtanutta mielenterveyden ongelmaa, masennusta, alkoholisoitumista, lastensuojelun asiakkuutta ja huostaanottoja. Varsinkin naiset ja äidit ovat pudonneet syvään kuoppaan.

 

Tiedän, että tämä naurataa sinua nyt ja ylenkatsot "kaljaa latkivaa" kaveriasi tai tuttavaasi, mutta asita voivat olla toisin vuonna 2025. Tavataan silloin palstalla taas. Kerro sitten miten voit ja miten kaverisi voivat.

 

En muuta tee kuin puistelen päätäni, huokaisen ja nostan kädet pystyyn.

 

Kääkkä-äitipuolimieli

Vierailija
10/10 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko alkoholia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan