Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon valehtelette täällä?

Vierailija
02.05.2014 |

Kuinka moni valehtelee tällä palstalla ja keksii juttuja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan.

░░░░░░░░░▄▄██████████▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░▄██████████████████▄▄░░░░░░░████░
░░░░▄███████████████████████▄░░░░░██▄▄░
░░▄███████████████████████████▄░░░▄▄██░
░██████████████████████████████▄░░▀▀▀▀░
▀▄▀████████████████████████████▀▄░█████
█▄▀▄▀████████████████████████▀▄▀▄░█░█░█
███▄▀░▄▄▄▄▄▄▄▄▄░░░░░▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄██░▀░▀░▀
█████░▀█▄█▄█▄█░░░░░░░█▄█▄█▄█░░███░██░░░
█████░██░▄▄░███░░░░░███░▄▄░██░███░▄▄░░░
█████░██░▀▀░███░░░░░███░▀▀░██░███░██░░░
█████░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░███░▄▄░░░
█████░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░░███░██░░░
█████▄░░▀▀▄░░░░░░▀▀░░░░░░█▀░░▄███░████░
██████▄░░░░▀▄▄░░░░░░░░▄▄▀░░░▄████░▄▄▄▄░
████████▄░░░░▀████████▀░░░▄██████░██▀▀░
███████▀░▀▄░░░░░░░░░░░░░▄▀███████░██▀▀░
█████▀░░░░░█████████████░░░▀█████░████░
███▀░░░░░░░█████████████░░░░░▀███░░░░░░

Vierailija
2/4 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan aina anonyyminä, joten ei tarvitse valehdella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän. Ehkä muistelen asioita positiivisemmassa valossa, mutta yleensä ottaen puhun vain totta. En yunne mitään tarvetta keksiä tarinoita, satuilla tai olla mytomaaninen sepittelijä. Ehkä se on tämä kypsä keski-ikä, kun muiden ihmisten kustannuksella tirskuminen on jäänyt jo hyvin kauas.

Vierailija
4/4 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ainakin, ettei tunnisteta - minua eikä etenkään niitä ihmisiä, joista kirjoitan.

 

Mitään sellaista skitsoilua en ole ikinä harrastanut, että yhdessä ketjussa teeskentelisin olevani abortin tehnyt kotiäiti ja toisessa se abortoitu sikiö ja kolmannessa abortoidun sikiön kummin anoppi. Enkä ylipäätään teeskentele kannattavani mitään sellaisia mielipiteitä tai ajatuksia, joita en oikeasti kannata.