Neitsyydenpalautusleikkaus
Tällainen olisi suunnitelmissa. Kokemuksia?
Kommentit (9)
Henkilökohtaisesti tiedän muutaman, jotka ovat tuollaisen leikkauksen läpikäyneet. Yhdellä heistä se todennäköisesti pelasti hengen.
Muslimimaissa niitä kuulemma tehdään, että nuoret naiset pääsevät naimisiin neitsyinä. Miksi miehiltä ei vaadita samaa? Oletko sinä muslimi?
Ei tollaisia normaalit ihmiset ja naiset tarvitse, toivottavasti joskus tulisi se päivä ettei kenenkään tarvitsisi tollaisia teettää. Pistää vihaksi.
Kaikki muslimimiehet ovat neitsyitä menneessään avioon. Muslimimiehet ovat rehtejä ja siveitä, ei heille tulisi mieleenkään olla sukupuoliyhteydessä ennen häävuodetta. Toista sen on naisten laita tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:31"]
Kaikki muslimimiehet ovat neitsyitä menneessään avioon. Muslimimiehet ovat rehtejä ja siveitä, ei heille tulisi mieleenkään olla sukupuoliyhteydessä ennen häävuodetta. Toista sen on naisten laita tässä asiassa.
[/quote]
Kenen kanssa ne naiset sitten sen neitsyytensä menettää? Niiden rehtien ja siveiden naimisissaolevien muslimimiesten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:26"]
Muslimimaissa niitä kuulemma tehdään, että nuoret naiset pääsevät naimisiin neitsyinä. Miksi miehiltä ei vaadita samaa? Oletko sinä muslimi?
[/quote]
Pitäisikö siis miehillekin väsätä immenkalvo? Tulisko se koko elimen ympärille pussiksi vai minkälaista ajattelit?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:31"]
Kaikki muslimimiehet ovat neitsyitä menneessään avioon. Muslimimiehet ovat rehtejä ja siveitä, ei heille tulisi mieleenkään olla sukupuoliyhteydessä ennen häävuodetta. Toista sen on naisten laita tässä asiassa.
[/quote]
Kenen kanssa ne naiset sitten sen neitsyytensä menettää? Niiden rehtien ja siveiden naimisissaolevien muslimimiesten kanssa?
[/quote]
Vääräuskoiset miehet ovat houkutelleet heidät paholaisen avulla riettauteen.
onko sulla tylsää?