Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyydenpalautusleikkaus

Vierailija
02.05.2014 |

Tällainen olisi suunnitelmissa. Kokemuksia?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Neitsyydenpalautusleikkaus

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla tylsää?

Vierailija
2/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti tiedän muutaman, jotka ovat tuollaisen leikkauksen läpikäyneet. Yhdellä heistä se todennäköisesti pelasti hengen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaissa niitä kuulemma tehdään, että nuoret naiset pääsevät naimisiin neitsyinä. Miksi miehiltä ei vaadita samaa? Oletko sinä muslimi?

Vierailija
4/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollaisia normaalit ihmiset ja naiset tarvitse, toivottavasti joskus tulisi se päivä ettei kenenkään tarvitsisi tollaisia teettää. Pistää vihaksi.

Vierailija
5/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muslimimiehet ovat neitsyitä menneessään avioon. Muslimimiehet ovat rehtejä ja siveitä, ei heille tulisi mieleenkään olla sukupuoliyhteydessä ennen häävuodetta. Toista sen on naisten laita tässä asiassa.

Vierailija
6/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:31"]

Kaikki muslimimiehet ovat neitsyitä menneessään avioon. Muslimimiehet ovat rehtejä ja siveitä, ei heille tulisi mieleenkään olla sukupuoliyhteydessä ennen häävuodetta. Toista sen on naisten laita tässä asiassa.

[/quote]

 

Kenen kanssa ne naiset sitten sen neitsyytensä menettää? Niiden rehtien ja siveiden naimisissaolevien muslimimiesten kanssa?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:26"]

Muslimimaissa niitä kuulemma tehdään, että nuoret naiset pääsevät naimisiin neitsyinä. Miksi miehiltä ei vaadita samaa? Oletko sinä muslimi?

[/quote]

Pitäisikö siis miehillekin väsätä immenkalvo? Tulisko se koko elimen ympärille pussiksi vai minkälaista ajattelit?

Vierailija
8/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:31"]

Kaikki muslimimiehet ovat neitsyitä menneessään avioon. Muslimimiehet ovat rehtejä ja siveitä, ei heille tulisi mieleenkään olla sukupuoliyhteydessä ennen häävuodetta. Toista sen on naisten laita tässä asiassa.

[/quote]

 

Kenen kanssa ne naiset sitten sen neitsyytensä menettää? Niiden rehtien ja siveiden naimisissaolevien muslimimiesten kanssa?

 

[/quote]

 

Vääräuskoiset miehet ovat houkutelleet heidät paholaisen avulla riettauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkattu mikä korkattu