Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen omaisuuden kunnioittaminen rapautunut. Kuka on syyllinen tähän?

Vierailija
11.07.2023 |

Mitä ja kenen toimesta on rapautunut toisen omaisuuden koskemattomuuden kunnioittaminen? Onko kyse poliittisesta näkemyksestä vai virkavallan haluttomuudesta tarttua toimiin? Kuulemma jo päiväkodeissa näkyy muutos huonompaan suuntaan siinä, kenen repulla saa käydä. Toisen "reppuun" ei kosketa -oppia saavat tarhantädit nykyään opettaa jo pienestä pitäen. Tahti jatkuu myöhemmin varastamisen mm. kaupassa ja toisten kotiin murtautumisena.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisnepsylle tulee paha mieli, jos kieltää.

Vierailija
2/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luistimensuojat varastettiin vuonna -84, kun kävin ekaluokkaa. Pyörä varastettiin kolmasti ala-asteen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun luistimensuojat varastettiin vuonna -84, kun kävin ekaluokkaa. Pyörä varastettiin kolmasti ala-asteen aikana.

Mulla oli mopoja 90-luvun alussa, eka varastettiin ja toinen rikottiin kahdesti.

Vierailija
4/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kävi lapsi päikkyä 90-luvun lopussa ja synttärikarkit vietiin lokerosta. Samoin kun itse olin 15v nuokkarissa varastettiin mun takki.

Vierailija
5/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä tuotua kulttuuria.

Vierailija
6/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kuka!

Vierailija
7/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä tuotua kulttuuria.

Lakaistaan ongelmat maton alle ja katsotaan kuinka kauan sinne mahtuu?

Vierailija
8/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä luulin, että tää on meidän reppu" totesi päiväkotikaverin äiti tyhjennettyään tyttöni repusta silloin niin muodikkaat glitteriT-paidat. Huomautin, että ne on meidän Minnin ja tämä äiti selitti, että ei, kyllä ne on heidän lapsen, joku on vaan laittanut ne teidän reppuun. Pyysin katsomaan paidan pesulappuun, siinä lukee Minni ja tämä äiti on edelleen sitä mieltä, että siinä lukee kyllä Jasmin.

Vierailija
9/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullakseni eräs Irmeli Orimattilasta on syyllinen.

Vierailija
10/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä luulin, että tää on meidän reppu" totesi päiväkotikaverin äiti tyhjennettyään tyttöni repusta silloin niin muodikkaat glitteriT-paidat. Huomautin, että ne on meidän Minnin ja tämä äiti selitti, että ei, kyllä ne on heidän lapsen, joku on vaan laittanut ne teidän reppuun. Pyysin katsomaan paidan pesulappuun, siinä lukee Minni ja tämä äiti on edelleen sitä mieltä, että siinä lukee kyllä Jasmin.

Millä kielellä kommunikoitte? Jos oli kielimuuri?

Vierailija
11/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun kansakunta luopuu terveistä kristillisistä arvoista ja ihmiset jätetään oman onnensa nojaan keksimään jokainen omaa moraalijärjestelmäänsä.

Vierailija
12/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viennyt 1999 syntyneen lapseni päiväkoti aikoina mitään kovin hyviä vaatteita, yms päiväkotiin.

Vierailija
13/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyörä vastattiin 80 ku olin uimassa. Jouduin KÄVELEMÄÄN kotiin 2 kilsaa!

Vierailija
14/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö taas. Ei tämä(kään) sukupolvi ole keksinyt varastamista. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun nuoriso on pilalla. Pilalla sinäkin olit vanhempiesi sukupolven mielestä.

Vierailija
15/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella voidaan ihmisiä määrätä palkattomaan työkokeiluun niin, että he ei voi ostaa omia juttuja, kun ei saa palkkaa. Ja jos et mene niin tulee karenssi.

Vierailija
16/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella voidaan ihmisiä määrätä palkattomaan työkokeiluun niin, että he ei voi ostaa omia juttuja, kun ei saa palkkaa. Ja jos et mene niin tulee karenssi.

Miksi työkokeilija luulee olevansa töissä, kun ei ole? Mitään ei tarvitse tehdä eikä etuutta menetä, kunhan muistaa muistuttaa, että on kokeilija eikä tee mitään ilman ohjaajan paikallaoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä