Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus oireet, testi nega

Vierailija
10.05.2014 |

Menkat ois pari pvä sit pitäny alkaa... Pari vkoa sit oli tissit ihan piukeet ja nännit arat, ovis? ennen tuota oli pari pvä sitten keskytetty yhdyntä.. En usko olevani raskaana. mutta oireet on jo viikon ollut; mahakipua, nippailua, etoo ja ruoka ei maistu millekään.. nyt jo pari pvä olo ihan ku menkat alkais, ollu side varmistuksena et kesken työpäivän alkais, ei vaan oo tullu. lorahtas muka jotain mut onki valkkaria.. nyt on emätin ihan rutikuiva, valkkaria vähän. Alapää onntosi kipeä, en oo nukkununparii yöhön ja heräilen usein. pissillä juoksen päivöt ja illat, yöllä en. testejä tehny 4 ja kaikki negaa.. viimeks tänä aamuna. nivusissa kipua, ala maha kuin supistus kipuja. mietityyää et onko ne menkat tulossa, siitä kipua, mut ei niitä näy? raskautta en oi suunnitellu, mut nyt ajatus siitä onkin eri, jos näin käy. kokemuksia? tissi ja nänni kipuja ei oo enää, mut etovaa oloa joo ja viime viikolöa autossa oleminen oli et pyssi valmiina lentääkö yrjö.. kahvia menee nyt vägähän ku ei maistu

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan juon vettä ja istun vessassa,  joo en tiedä miksi lipitän koko ajan vettä. huulet on kuivat ollu jo viikon ja suuta kuivaa.. herpes vaan kuumottaa muttei nouse enkä rasvaa ees laita

 

Vierailija
2/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottele rauhassa pari päivää ni eiköhän ne menkat ala siitä tai sit teen testin vaika viikon päästä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti?

Vierailija
4/14 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin ite just vähän samasta aiheesta tänne..Mullakin oireita ja raskaus vissiin periaatteessa mahdollinenkin, mutta testit negaa.mitä testejä oot tehny (minkä merkkisiä)?

Vierailija
5/14 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitaudit vasta tarkustettu ja ok kaikki.. oon tehny apteekin testin ja marketrista saatavia.. en tiedä mistä tää johtuu kaikki oireet, mut negaa näytää.. toisaalta tänää jo aattelin et harni ois se plussa tervetullu...

Vierailija
6/14 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vkoa jo kuumotanu herpes alue huulessa, ei vaan oo noussu kunnolla. Ja reilu vko sitten itkin ja nukuin vaan ja elämä tuntu hajoovan, olin ihan poikki! En tiedä kai ne menkatsilti ois tulossa, kun testt negaa. Eikös ne o luotettavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ne aina oo..

Vierailija
8/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vieläkään kuukautisia näy... ei oo enää tissi kipua, ei muutakaaan. ala maha vaan niikipee et huono nukkua varsinki mahallaab. kahvi eimaistu kuten enneb.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huomen aamulla uus testi :)

Vierailija
10/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että jo viisi testiä tehnyt ja negaa... mahollisuuski ni pieni et raskaana.... toisaalta raskaus ois positiivinen yllätys :-) vai stressaankp liikaa ja ooyan et ne alkaa ja ei siksi ala. pimppi on kyl kipee ja outoa juilinista jo viidettä päivää... alkaa mielen päälle käymääb kun ne ei oo alkanu ja en haluais enää et ne alkais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että jo viisi testiä tehnyt ja negaa... mahollisuuski ni pieni et raskaana.... toisaalta raskaus ois positiivinen yllätys :-) vai stressaankp liikaa ja ooyan et ne alkaa ja ei siksi ala. pimppi on kyl kipee ja outoa juilinista jo viidettä päivää... alkaa mielen päälle käymääb kun ne ei oo alkanu ja en haluais enää et ne alkais

Vierailija
12/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että ihminen stressaa... joko on raskaana tai ei,aika varmasti näyttää sen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntuu joskus unohtavan, että keho ei ole mikään kone, joka toimii automaattisesti. Joskus kuukautiset voivat myöhästyä syystä tai toisesta.

Itsellänikin oli kuukautiset myöhässä, ajattelin kaikki mahdolliset raskausoireet. Olin kumminkin ollut kovassa flunssassa ja stressannut vielä kuukautisiakin siinä sivussa. Heti kun kuukautiset alkoivat pari päivää myöhässä, kas kummaa raskausoireet lähtivät.

Vierailija
14/14 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva vessassa käynti... ihan ku joku painais rakkoa ja lorautan joka kerta kunnolla. viittaako alkavii menkkoihin. yölläkin heräilin et nebkat alkaa ku valuu, mut ei oliki alkovuotoa