Lue keskustelun säännöt.
Mikä nykyään myy?
17.08.2014 |
Mitä ostatte, ei kuitenkaan ruokaa ja hygieniatuotteita, vaan harrastus tai himo-ostoksina?
Kommentit (2)
Kirjoja menee aina kesällä hurjasti, mutta ehkä nyt talvea vasten ei enää niin paljon.
Iittalan ja Arabian astioita tekee mieli syksyllä ja talvella kun grillit on suljettu ja alkaa taas kutsua ihmisiä syömään ihan sisälle kotiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luomivärejä, korvakoruja, kenkiä