Lue keskustelun säännöt.
Onneksi saan edelleen valtiolta 18000€ uuden Porscheni hankintaan
26.03.2014 |
Kiitos vihreittein, "energiatuki" säilyy jatkossakin. 500 euroa kuussa ajelurahaa uudeen hybridi Porschen ostajalle.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla