itku pääsi
Kuuntelin radiota ja siellä kerrottiin Irakin pohjoisosissa kristittyjä ristiinnaulittavan, ja nyt uutisoitiin Pekka Haaviston puhuneen jossain EU:n kokouksessa, ettei niitä kristittyjä pidä auttaa pois sieltä, että niiden kuuluu olla siellä. Kiduttaen tapettavina heitä koko sydämestään vihaavien kiihkomusulmaanien toimesta? Nauttiiko Haavisto nyt siitä, että uskovat kärsivät, kun eivät hyväksy homoja, vai mistä tuossa oli kysymys?
Uskovat eivät ihmisinä ole syyllisiä siihen, että Jumala on Raamatussa ilmoittanut homouden olevan Hänelle kauhistus!
Kommentit (5)
Hys hys... homot ja kiihkomuslimit ovat palstan suosituimpia hahmoja.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:49"]
Enää ei jaksa ottaa kantaa uskonto, rasismi, väkivalta jutuille. Nyt on sellainen olotila että aivan sama mitä muille tapahtuu kunhan ei meidän perheelle ja lähipiiriin mitään satu. Tulee niinkuin immuuniksi. Hullut natonatsit lietsoo sotaa minkä kerkiää ja läntinen puoli on sekoamassa kokonaan.
[/quote]
Otit kantaa kumminkin. Natonatsit? Länsi sekoamassa? Muslimit ok? Hyi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:51"]
Hys hys... homot ja kiihkomuslimit ovat palstan suosituimpia hahmoja.
[/quote]
Tarkoitatko, että muut eivät saa inahtaakaan, homot ja musulmaanit kun valtaavat maailmaa? No, laittomuus lisääntyy, edeltä päin ilmoitetulla tavalla. Uskoviin kohdistuu samaa, mitä Jeesus koki. Jeesus tosin voitti jo kuoleman ja Hänen seuraajansa menevät perästä: voittoon! Jeesuksen tulo lähestyy! Olettekos valmiit siihen?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:38"]
Kuuntelin radiota ja siellä kerrottiin Irakin pohjoisosissa kristittyjä ristiinnaulittavan, ja nyt uutisoitiin Pekka Haaviston puhuneen jossain EU:n kokouksessa, ettei niitä kristittyjä pidä auttaa pois sieltä, että niiden kuuluu olla siellä. Kiduttaen tapettavina heitä koko sydämestään vihaavien kiihkomusulmaanien toimesta? Nauttiiko Haavisto nyt siitä, että uskovat kärsivät, kun eivät hyväksy homoja, vai mistä tuossa oli kysymys?
Uskovat eivät ihmisinä ole syyllisiä siihen, että Jumala on Raamatussa ilmoittanut homouden olevan Hänelle kauhistus!
[/quote]
no kai jeppe ja juppe ne sieltä pelastaa ku oikeen rukoilevat. Yks vitun haikee uskovaiset pellet, menköön sinne taivaan valtakuntaan vaikka kaikki kerralla.
Enää ei jaksa ottaa kantaa uskonto, rasismi, väkivalta jutuille. Nyt on sellainen olotila että aivan sama mitä muille tapahtuu kunhan ei meidän perheelle ja lähipiiriin mitään satu. Tulee niinkuin immuuniksi. Hullut natonatsit lietsoo sotaa minkä kerkiää ja läntinen puoli on sekoamassa kokonaan.