Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholinkulutus?

Vierailija
26.03.2014 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032518155303_uu.shtml

 

Eli jos juo kotona alkoholia 160 eurolla kuussa, säästää puolet kun hakee viinat Virosta. Aika hyvin menee jos viikottain laittaa alkoholiin 40 euroa. Minulla menee vuodessa yhtensä 160 euroa alkoholiin ja ne juon kodin ulkopuolella.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi