Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaako miehesi jos et käytä lapsilla anopin ostamia rumia vaatteita?

Vierailija
09.05.2014 |

Mitä sanoo ja mitä vastaat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa.

Vierailija
2/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa. Mies ei kiinnitä oikeastaan huomiota kenenkään pukeutumiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan anopin antamat vaatteet kun mennään anoppilaan. Ja toki lapsi saa itse niitä käyttää milloin vain, jos niistä tykkää.

Vierailija
4/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa. Tosin anoppi ei kuolleena osta vaatteita, mutta miehen siskot joskus jotain tuo.

Vierailija
5/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa. Mutta onneksi anoppi ostaa sellaisia vaatteita josta tykkään

Vierailija
6/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun anoppi osta rumia vaatteita...Millaisia anoppeja teillä on? Ja miten ne muiden ostamat vaatteet on niin paljon hienompia?

 

No mutta ei mies edes tietäisi mikä on kenenkin ostama. Kunhan on vaatteet päällä, ja usein mies pukee itsekin lapsen ihan siististi. Hän kun osaa pukea itsensäkin siististi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän joskus anopin ostamia vaatteita lapsella. Käytä vaikka kerran, silmän lumeeksi. Jos mies valittaa voit vedota et olihan se silloin yhtenäkin päivänä etkö muista.

Vierailija
8/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta anoppi rumia vaatteita, mutta ei mies mitään huomaakaan. Ei se yleensä edes muista mikä vaate on sieltä saatu. Minä yritän pitää huolta, että anopin ostamat vaatteet sattuvat edes joskus anoppia nähdessä päälle. Meidän lapsella sen verran paljon vaatetta, muuten voisi mennä niin, ettei osu anopin ostamat koskaan vain satu lapselle päälle anoppia nähdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin,anoppi osti potkupuvun kokoo 74,että sitä voi käyttää kesällä.No lapsella nyt käytössä 74 ja jää pieneksi jo.Muutenkin se ostaa epäkäytännöllisiä vaatteita ja useimmiten väärää kokoa.Mut kai se ajatus on tärkein.

Vierailija
10/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömät paskat. Pukekaa jatkossakin lapsenne niihin ah, niin ihaniin kalsarikuosimiikkareihin jotka ovat niiiiiiin übercoolit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei huomaa. Anoppi ostaa lapselle ihan liian isoja vaatteita, niiden käyttäminen on ajankohtaista aina joskus 3-4 vuoden päästä. Kivaa säilytellä kun laatukin on vielä halpahallitasoa mutta kaipa niistä mökkivaatteita sitten joskus saa.