Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teillä välikausivaatteet käytössä?

Vierailija
24.03.2014 |

Eskarilaiselle laitoin toppavaatteet, mutta joko olette uskaltaneet laittaa välikausivaatetta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaisella ja koululaisella välikausivaatteet käytössä. Fleecet tarvittaessa alle.

Vierailija
2/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajattelinkin huomenna toimia kun on tänäänkin aika lämmin (vaikka tietysti tuuli on kylmä).

 

Kiitos vastauksestasi!

 

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotilaisella on (5-v) vielä toppavaatteet käytössä. Fleece jää kuitenkin laittamatta päälle -syksyllä moneen kertaan havaittu ettei päiväkodissa ehditä kaikkien lasten kaikkia vaatekerroksia valvoa ja ymmärrän sen. Aamulla on maa huurteessa ja meri vieressä on vielä jäässä. 

Vierailija
4/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikausihaalarit tänään käytössä. Aamulla oli alla villahaalarit, päivällä en laita enää villahaalaria, vaan paksummat housut ja paksumman paidan alle. Lapsilla ikää 1v ja 3v.

Vierailija
5/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut välikausivaatteet jo monena lämpimänä päivänä tänä keväänä. Pääkaupunkiseudulla luvattiin tänäänkin +9 °C, joten ei kai kukaan voi toppavaatteissa siinä lämpötilassa kulkea. Lapset vielä touhuaa ja juoksee koko ajan, joten hikivirtaa ja kiukku kasvaa, jos on kuumat toppakamat päällä.

Vierailija
6/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarille laitoin aamulla toppaa. Kai se on mukavampi siellä kiiressä kiskoa päälle vain 1 vaate kuin väli- ja päällivaatteet erikseen. Kevyempi pipo ja hanskat oli jo, varmaan vois laittaa vk-nilkkuritkin. Turku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut on vielä kylmiä, joten tänään vielä mentiin toppapuvun voimin eskariin. Päivä kerrallaan pitää tässä katsella, että milloin sitä laittaisi jo kevyempää pukua. Lapsella sattuu olemaan vielä kauhee yskä, joten siksi tässä on pakko vähän kuulostella:)

Vierailija
8/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo päällä... eikä todellakaan mitään villa/fleecepukuja alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululainen tais lähteä välikausitakissa ja housuissa. Alla collarihousut, t-paita sekä huppari. Ulkohousut löytynee repusta kun kotiutuu. Pipo ja sormikkaat.