Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus+migreeni = synnytyksen käynnistys?

Vierailija
12.04.2007 |

Onko kellään kokemuksia, kuinka helposti suostuvat käynnistää synnytyksen raskausajan migreenikohtausten vuoksi? Mulla menossa rv 38. ja mainitsin tänään neuvolassa migreenikohtauksista joita on nyt ollut 3 pienen ajan sisällä. Jos jatkuvat, saan kuulemma lähetteen äitiyspolille ja mahdollisesti käynnistyksen?? Viimeksi kohtauksessa puutui kasvot ja käsi, ei kuulemma hyvä juttu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin migreenejä oli säännöllisesti rv:lta 27 lähtien. Eri asia jos päänsärky johtuisi uhkaavasta toksemiasta. Jaksamisia!

Vierailija
2/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni tunnottomaksi käsi ja puoli naamaa. Sanoivat vaan NKL:lla että pitää vain kestää vaikka herkkua ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä