Lue keskustelun säännöt.
Äitiysloman aloittamisesta...
17.03.2007 |
Eikös loman voi aloittaa esim. 40 päivää ennen laskettua aikaa? Siis kun luin jostain että 30 tai 50 päivää aikaisemmin, tarkoittaako se tosiaan 30 TAI 50 vai 30-50...?
Ensimmäistä kertaa asialla olen.... :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äippäloma on aloitettava VIIMEISTÄÄN 30 päivää ennen ja AIKAISINTAAN 50 päivää ennen. Tuolla aikavälillä saa ajankohdan sitten päättää hakija itse.