Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattian uusiminen ASO-asuntoon. Kannattaako vai ei?

Vierailija
24.03.2007 |

Takoituksenamme olisi asua tässä kuitenkin vuosikausia, ja tuo nykyinen muovimatto on ihan HIRVEÄ.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko itse remonttitaitoisia?

Vierailija
2/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, osaamme itse lattian asentaa. Ajattelimme laminaattia. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on myytävänä sellaista laminaattia, jota ei liimata tmv. ja sen voi levittää lattialle ja ottaa mukaansa muuttaessaan jos haluaa...;)



Mutta tosiaan, jos esim. 5-vuotta asutte asunnossa ja ostatte kohtuu hintaista laminaattia, niin ei kustannus ole suurikaan jaettuna tuolle 5-vuodelle:)

Vierailija
4/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovimatto oli aivan kammottava! Asunnosta tuli kuin uusi, aiomme asua tässä vielä vuosia, kun kerta tila riittää (5h+k).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi