Lue keskustelun säännöt.
Raskauden mahdollisuudesta
05.02.2007 |
Onko vielä toivoa, vaikka tänään testi näytti negaa? On kyllä kumman etova olo ja pissattaa vähän väliä. Pitää vaan odotella menkkoja tai jos niitä ei kuulu tehdä uusi testi. Kuinka aikaisin/myöhään olette saanut plussan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miks pitää tehdä testi ennen kun menkkojen pitäis edes alkaa??