Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi, Electrolux vai Upo? Uusi pyykinpesukone pitaa ostaa. Talla paikkakunnalla kaupataan naita kahta merkkia, kumman ostan? Kumpi kestavampi ja parempi??

Vierailija
09.03.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Pörssin mainostamasta Ahmasta?

Vierailija
2/4 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. konepiste. com/epages/Capnova. sf/? ObjectPath=/Shops/Konepiste/Products/4002513530650

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kolme vuotta. Lähes jokapäivä pyörii. Hyvin on toiminut! Suosittelen. Niin ja on kohtuuhintainenkin.

Vierailija
4/4 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme on 7 henkinen, joten voitte arvata kuinka paljon koneet pyörivät päivittäin. Ei ole ollut moittimista koneista, joten voin suositella Electroluxia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme