Lue keskustelun säännöt.
Näkijää paikalla?!
03.02.2007 |
Elämä vaikuttaa kovin harmaalta tällä hetkellä... En muista että olis näin raskaalta tuntunu... Jos joku vaan viitsii katsoo korteista tai jostain, miltä tulevaisuus näyttää? Rakkauselämän ja työn suhteen, siinähän ne tärkeimmät...
-Oinasnainen-
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sit oo ketään vai??