Lapset lähtee pe aamuna mummolaan, tulevat sunnuntai-iltana
Mitä voisi keksiä ruokaa ja naposteltavaa itselleni ja miehelleni.
Meillä varmaan koti-iltaa leffojen ja saunan sekä hyvän ruuan parissa.
Emme lähde minnekään radalle. Ehkä tuttava pariskunnalla käydään pe iltana mutta lauantai kokonaan vapaata.
Mitä kivaa voisin loihtia?
Kommentit (8)
Meillä ainakin mies rakastaa kun saa paistaa pihvejä.
muistuvan edes mieleen.
Olisiko ideaa?
ap
Toi grillaus esim. on kiva idea.
Tykkäätekö pihveistä? Jotain uuniperunoita lisäks, kastike ja salaattia. Tai miten olisi kala? Monet uunikalat on helppoja tehdä. Entäs tortillat? Niihin saa aikaiseksi vaikka mitä täytteitä. Ihan kotitekoinen pitsakin voisi olla vaihtelua. Vokkaaminen on helppoa ja nopeaa. Tai sitten kaivatte keittokirjasta tai netistä jokin oikein hankalan ja aikaavievän reseptin...
Mutta tosiaan tortillat voisi olla kivaa vaihtelua arkeen. Emme olekaan moneen vuoteen niitä tehneet.
ap
sillä aikaa kun mies nojatuolissa lukee. Mies on taatusti tyytyväinen ja illalla saat hyvää hoitoa... ;)
Oikein pikkuvaimo se siinä puuhastelee. Ap saa varmastikin ihan tarpeekseen laitella yksin ruokaa. Miksi ei siis ap:llekin voisi suoda vähän poikkeusta arjesta, kun lapsetkin ovat poissa??
Vai miltäs kuulostaa, ap ostaa itselleen jonkun hyvän lehden ja lueskelee sitä nojatuolissaan sillä aikaa kun mies valjastetaan keittiöön kokkaamaan??
Tosi loistava idea taasen..
Eikös sitä " hyvää hoitoa" saa muutoin kuin " lahjomalla" ? Kateeksi ei käy sun parisuhde.
(Ja joo, ymmärrän kyllä toisen hemmottelun, mutta kun kyseessä on molemmille vapaa vkl, niin miksi silloin ei toimittaisi tasapuolisesti, ilman että se mies taas pääsee mahdollisimman helpolla ja nainen tekee kaikkensa että mies ois tyytyväinen ja jaksais sekstailla??)
Se oli vain ehdotus jolla ei mitään tekemistä minun arjen kanssa :)
Nykyään otetaan kaikki niin tosissaan ja vihamielisesti.
Käytte yhdessä kaupassa, ostatte kunnon ainekset, mistä nyt ikinä tykkäättekään ja kotona laitatte yhdessä ruokaa!
Vai onko tarkoitus päästä mahdollisimman helpolla? Ainahan voi tilata jostain jotain, jos haluaa käyttää aikansa muuhun...