Lue keskustelun säännöt.
Tuliko palautusta vai mätkyt?
25.04.2007 |
Itselläni näkyi olevan 1,45 ekeä palautusta, ei makseta;) No parempi näin kuin mätkyt!!
Kommentit (2)
varmaan nuo asuntolainankorot vaikuttaa!!ku ennen saanu suunnilleen 50 euroa minä=)mutta mikäs siinä raha ei koskaan ole pahitteeksi;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miehelle reilusti enemmän, eli ihan kivasti on kuitenkin tulossa jouluksi rahaa.