Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko lämmön " pakko" nousta raskauden alkaessa?
Kommentit (2)
Lämmönnousu on kuitenkin niin pientä, ettei sitä huomaa ilman tosi säännönmukaista mittailua (aamuisin aina samaan aikaan useamman kuukauden ajan). Jos kuukautiset ovat myöhässä esim. viikon ja oma kiertosi yleensä on täsmällinen, testaa toki :) Kaikille kun ei tule juuri mitään oireita (itseäni paleli, nippaili, hajut voimistuivat ja pikkuhiljaa myös vähän etoi).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Piti vain tarkistaa, kun menkat ovat lupaavasti myöhässä :)
ap