Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ministerien adoptiovauvat!

Vierailija
25.04.2007 |

Kolmella ministerillä (kaksi ei vielä saanut) on sitten adoptiovauva kiinasta! Mistä tämä kertoo mielestänne? Ovatko poikkeuksellisen fiksuja ja edistyksellisiä ihmisiä, jotka tulevat ajamaan lapsiperheiden asemaa vai vain vanhoina lapsentekoon heränneitä, jotka paikkaavat asiaa Kiina-reissulla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ehkä jostain syystä voi saada biologista lasta

Vierailija
2/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää ylisuuri otos näissä siellä. Toisaalta hyvä, ehkä adoptioasiat menee eteenpäin! Ovat kyllä järjestään aika iäkkäitä, mutta varmaan ihan hyviä vanhempia, paitsi ehkä työkiireidensä puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalinen omatunto paremmin kehittynyt.

Vierailija
4/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tulossa lapsi jotenkin niin hirveän erikoista? Ei minusta.

Vierailija
5/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyneen äidittömän ja isättömän lapsen vanhemmat. En ole sen tarkemmin perehtynyt asiaan miksi Paula on adoptoinut tyttären ja kahdella muulla paperit menemässä. Se on jokaisen henkilökohtainen asia.

Vierailija
6/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että nyt ylisuuri otanta ministerien keskuudessa näistä kiinalaisista. Se, että lapsia on tulossa on aika tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Kiinasta tuli yhdessä vaiheessa ylivoimaisesti eniten adoptiolapsia.



Ja se varmaan sitten kannattaa suhteuttaa ihan siihen Kiinan omaan kokoon. Kun kiinalaisia on miljardi...

Vierailija
8/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaan ministerin luona kuin kiinan adoptiokodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saavat kuitenkin oman pienokaisen.

1 miljardi kiinalaista, joista kolme Suomen ministerin lapsia, ei ole todennäköistä.

Vierailija
10/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan ajatelleet, että valta periytyy:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tehneet (kokoomuslaisesti) liian pitkään uraa ja herämnneet lapsen tekoon liian myöhään. Oho, me ei voida saada lapsia, nyyh.



Vierailija
12/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiesityksiä tulee nyt noin 1,5 vuoden odotusajalla, sen veikataan venyvän 2 - 3 vuoteen, mutta ei se tyrehtynyt ole.



Ja siis tarkoitin sitä, että kun se Kiina on noin iso maa ja Suomeen on sieltä tullut valtaosa adoptiolapsista, niin se, että ne hallituksen adoptiovanhemmat ovat juuri kiinaäitejä ei ole niin hirmu kummallista.

Viime hallituksen adoptioäidillä oli yksi lapsi Kolumbiasta, joka oli Kiinaa edeltänyt suosittu kohdemaa.



Ja se taas, että niitä adoptiovanhempia alkaa olla noinkin paljon, johtuu siitä että kv. adoption suosio on kasvanut...



10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat viikot Helsingissä.



Vierailija
14/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että perheettömät lapset saavat kodin. Mulle on aika sama, onko ministeri saanut lapsensa adoptoimalla vai biologisesti. Tai, no, pidän kyllä vastuullisempana sellaista ihmistä, joka haluaa antaa kodin jo olemassaolevalle lapselle, kuin " menkää ja täyttäkää maa" -tyyppiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hallituksessa on paljon lapsiperheiden edustajia.



Eikä ainoastaan niitä Väyrysen ja Kanervan tapaisia " uusia tuulia" .

Vierailija
16/16 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi, mutta ministereissä on adoptoijia keskimääräiseen kansaan verrattuna toodella paljon ne enemmän!

syyt: uraa tehty pitkään ja lapsia ei ole haluttu nuorina, haluavat kuitenkin lapsen ja perillisen, puitteet on hyvät