Lue keskustelun säännöt.
Onko Children of Bodom rasistinen yhtye sanoituksiltaan ?
19.03.2007 |
Olisko kuuntelijaa/fania paikalla, kun en itse tunne tuotantoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten fanit ottaa tällaisen vastaan, taitaa tulla aikamoinen kato. Huomasin, että useilla eurooppalaisilla keskustelupalstoilla on " kappaleesta" englanninkieliset sanat.
Mites se nyt noin päätti kusta omaan nilkkaan ?