Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aihe lasuun?

Vierailija
13.07.2015 |

Kertokaas viisaammat. Myöhästyin töistä, työt alko 8.00 ja olin vasta lasta viemässä hoitoon 8.05. Normaalisti 7.45. Harmittaa hirmuisesti kun en oo ennen mistään myöhästynyt :/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan tosissani! Kun ei ole kokemusta. Ärsyttää kyllä kun myöhästyin

Vierailija
2/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]Kysyn ihan tosissani! Kun ei ole kokemusta. Ärsyttää kyllä kun myöhästyin
[/quote]

Sulle vastattiin tosissaan eli lasu on hyvin tod.näk. tehty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että nukuit pommiin!!! Parempi myöhässä kuin ei milloinkaan

Vierailija
4/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sun töistä myöhästyminen liittyy lastensuojelun tarpeeseen? Nyt en ihan ymmärtänyt.

Vierailija
5/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]Kysyn ihan tosissani! Kun ei ole kokemusta. Ärsyttää kyllä kun myöhästyin
[/quote]

Sulle vastattiin tosissaan eli lasu on hyvin tod.näk. tehty
[/quote]

Siis ihan oikeasti ? No. Omapa on tietysti virheeni:/

Vierailija
6/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:35"]Millä tavalla sun töistä myöhästyminen liittyy lastensuojelun tarpeeseen? Nyt en ihan ymmärtänyt.
[/quote]

Vein tytön myöhässä hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aihe ilmoitukseen.

Mutta ap.n käytös kyllä erittäin erikoista, joten kuvittelen että muita ongelmia saattaa olla/tulla, jos tämä jo maailmaa näin järkytti.

Vierailija
8/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan oikeasti..itse vien monesti myöhässä kun lähteminen välillä niin hidasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa typerä syy lasuun kyllä.

Vierailija
10/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen vaan perfektionisti. Minun moraaliin ei kuulu myöhästely töistä tai hoidosta. Tai siis kun hoitoon on ilmoitettu lapsen tulolle eri aika kun tänään sinne meni. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh me viemme lapsia hoitoon hyvin vaihtelevin ajoin epäsäännöllisistä työajoista johtuen (yrittäjä ja vuorotyöläinen). Eipä ole tullut mieleenkään että tarhasta voisi "myöhästyä"! Ainoa on takaraja klo 10 jolloin on aamupiiri, siihen mennessä viedään. Ja joskus retkipäivinä aikaisemmin. Me olemme pitäneet ilmoitettuja hoitoaikoja ns.maksimiaikoina joita ei saa ylittää, alittaa kyllä. Eiköhän ne hoitajat ole vain tyytyväisiä ettei jokainen Irma-Petteri ole siellä pyörimässä klo 7:45-17:00 joka päivä!

Vierailija
12/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ toivottavasti ei. Kamalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:42"]Kertokaas viisaammat. Myöhästyin töistä, työt alko 8.00 ja olin vasta lasta viemässä hoitoon 8.05. Normaalisti 7.45. Harmittaa hirmuisesti kun en oo ennen mistään myöhästynyt :/
[/quote]

Hääääh? No ei tehdä :D

Vierailija
14/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä ihan selviä tapauksia, joka viikkoista kauraa. Sinut viedään Siperiaan ja kakara annetaan huostaan ja lopulta appduktioon Pohjois-Koreaan. Opittepa sitten aikatauluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä huostaanottotapaus :D

Vierailija
16/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:44"]Selvä huostaanottotapaus :D
[/quote]

Sarkasmia? Olen tosissani mitä tässä tapahtuu

Vierailija
17/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä vittua :D

Vierailija
18/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip selvittetty ja ilmoitus lähtenyt.

Vierailija
19/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:44"]Ip selvittetty ja ilmoitus lähtenyt.
[/quote]

?!

Vierailija
20/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissasi kysyt niin oletpa aika epävarma ja hukassa vanhemmuutesi kanssa. Edes minä en miettinyt tuollaisia vaikka olin aluksi aika hukassa ja epävarma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan