Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempihajuvetenne?

Vierailija
15.08.2015 |

Kertokaapa lempihajuvetenne eri tilanteisiin. Vaihteletteko paljonkin vai käytättekö yhtä ja samaa signature-tuoksua lähinnä? :) Oma lemppari päivään on Bright Crystal ja illaksi Hypnotic Poison. Olisi kivaa kuulla, millaisista tuoksuista tykkäätte ja miksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari myös on Bright Crystal!
Hypnotic poisonista tykkäsin kymmenen vuotta sitten, nykyään liian raskas tuoksu.
Miedot ja puhtaat tuoksut ovat makuuni.

Vierailija
2/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt päivällä Acqua di Gioia essenza ja illalla Bulgari Jasmin noir.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miracle ja clean warm cotton.

Vierailija
4/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penhaligon'sin gardenia ja empressa, sekä jo malonen wild bluebell. Näitä vaihtelen fiiliksen mukaan mutta empressaa käytän oikeastaan vain juhlissa tms.

Vierailija
5/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si

Vierailija
6/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:15"]

Mun lemppari myös on Bright Crystal! Hypnotic poisonista tykkäsin kymmenen vuotta sitten, nykyään liian raskas tuoksu. Miedot ja puhtaat tuoksut ovat makuuni.

[/quote]

Joo, Bright Crystalissa on vaan sitä jotain, se on ihanan raikas ja jotenkin tosi ylellinen. Kunpa täältä saisi lisää vinkkejä ;) Hypnotic Poisonista tykkään iltamenoissa, koska tykkään luoda erityistunnelmaa myös tuoksulla (totta kai hillitysti annostelen, en halua myrkyttää ympärillä olevia :D) mutta siihenkin voisi pikkuhiljaa kaivata vaihtelua... On vaan niin turhauttavaa mennä hakuammuntana hajuvesiostoksille kun harva myyjä tuntuu ymmärtävän hirveästi tuoksujen päälle eikä kovin montaa voi yhdellä reissulla haistella kun aiemmat tuoksut alkavat sotkea hajuaistia. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliel Saab, aivan ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer lopez glow. En vain enää löydä sitä mistään :(

Vierailija
10/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen La vie est belle. Päivällä ja illalla ja yöllä ja milloin vain. Kehuja satelee kun on laittanut tuota, ja tykkään itsekin aivan kauheasti. Alun perin sain pikkuisen näytepullon tuosta ja huvikseni testasin lähtiessäni ulos, noh näyte kului loppuun ja oli ostettava oma pullo :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:22"]

Penhaligon'sin gardenia ja empressa, sekä jo malonen wild bluebell. Näitä vaihtelen fiiliksen mukaan mutta empressaa käytän oikeastaan vain juhlissa tms.

[/quote]

Penhaligonin tuoksut on niin ihania.

Penhaligonin tuoksuista juniper sling on mun suosikki, kannattaa kokeilla kaikki, jotka tykkäätte sellaisista kevyistä, raikkaista tuoksuista.

Yleensä käytän guerlainin champs elysees tuoksua, mutta vain parfyymina, en koskaan edt. Ja sitten kesällä yleensä estee lauderin bronze goddessia. Kaikkien aikojen suosikkeja on mm. versacen blonde ja piguetin fracas.

Vierailija
12/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccin gardenia on vastustamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D&G l'Imperatrice, kevyt ja pehmeä tuoksu. Joskus käytän Light Blueta mutta se on vähän turhan terävä myn makuun.

Vierailija
14/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:23"]

On vaan niin turhauttavaa mennä hakuammuntana hajuvesiostoksille kun harva myyjä tuntuu ymmärtävän hirveästi tuoksujen päälle eikä kovin montaa voi yhdellä reissulla haistella kun aiemmat tuoksut alkavat sotkea hajuaistia. -ap

[/quote]

Kannattaa joskus tilata iso läjä testereitä, netissä on monta sivua, josta saa erikoisemmistakin tuoksuista testereitä.

Ja fragranticasta voi etsiä omien suosikkituoksujen, tai ainesten, perusteella lisää uusia suosikkeja. Mulla on esim. juttu tuoksuihin, joissa on tuberosaa ja olen sieltä löytänyt monia uusia suosikkeja tuberoosa tuoksuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta-Jounin kusi.

Vierailija
16/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Issey Miyake: L'eau d'Issey

Tämä myös on sellainen että voi käyttää töissä, ei ole liian voimakas tuoksu.

Vierailija
17/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel Chance eau Tendre. Raikkaiden ja keveiden tuoksujen ystävä myöskin.

Vierailija
18/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:23"]

On vaan niin turhauttavaa mennä hakuammuntana hajuvesiostoksille kun harva myyjä tuntuu ymmärtävän hirveästi tuoksujen päälle eikä kovin montaa voi yhdellä reissulla haistella kun aiemmat tuoksut alkavat sotkea hajuaistia. -ap

[/quote]

Kannattaa joskus tilata iso läjä testereitä, netissä on monta sivua, josta saa erikoisemmistakin tuoksuista testereitä.

Ja fragranticasta voi etsiä omien suosikkituoksujen, tai ainesten, perusteella lisää uusia suosikkeja. Mulla on esim. juttu tuoksuihin, joissa on tuberosaa ja olen sieltä löytänyt monia uusia suosikkeja tuberoosa tuoksuista.

[/quote]

 

joo, pitäisikin ryhdistäytyä tilailemaan testereitä. en vaan jotenkin ole koskaan saanut aikaiseksi kun en ole tiennyt mitään sivua, jolta tilailla, mutta etsimällähän niitä löytää :) fragranticaa toki käytänkin ahkerasti mutta jotenkin mä koen tuoksut hyvin erikoisesti (olen todella, todella herkkänenäinen) joten harvoin pelkät hyvät tuoksunuotit tarkoittavat että tuoksusta pitäisin. näin on tosin lähinnä mainstream-tuoksujen kanssa, niche-tuoksuja en ole juuri saanut aikaiseksi kokeilla juurikin saatavuuden vuoksi, mitä nyt ulkomailla joskus sattumalta olen päässyt kokeilemaan. unelma olisi, jos saisi kohtuuhintaan näytteitä niin uskaltaisi tilailla kokeilemattakin. mutta on myös älyttömän mielenkiintoista mitä av:laiset käyttävät :D (mulla on oudot uteliaisuuden kohteet.) -ap

Vierailija
19/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel no 5 eau premiere.

Vierailija
20/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:52"]

 fragranticaa toki käytänkin ahkerasti mutta jotenkin mä koen tuoksut hyvin erikoisesti (olen todella, todella herkkänenäinen) joten harvoin pelkät hyvät tuoksunuotit tarkoittavat että tuoksusta pitäisin. näin on tosin lähinnä mainstream-tuoksujen kanssa, niche-tuoksuja en ole juuri saanut aikaiseksi kokeilla juurikin saatavuuden vuoksi, mitä nyt ulkomailla joskus sattumalta olen päässyt kokeilemaan. unelma olisi, jos saisi kohtuuhintaan näytteitä niin uskaltaisi tilailla kokeilemattakin. [/quote]

Noi niche tuoksut on muuten yleensä aina tehty oikeista eteerisistä öljyistä, eikä niissä ole esim. muoveja, joten ne harvoin käy nenään.

Ne on tuoksumaailmaaltaan ihan erilaisia kuin tavalliset tuoksut. Luulen, että monet tykkäisi niistä, jos niitä olisi helpommin saatavilla. 

Täältä saa testereitä monista erikoisemmista, noi amouagen on esim. hyviä (ja monet muut, joku bal a versailles on varmaan liian raju monille...:) ) ja esim. penhaligonilla on niitä collection tuoksuja, joissa saa kohtuuhinnalla monta pientä kokeiltavaksi-

http://www.lessenteurs.com/homepage

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi