Lue keskustelun säännöt.
Onko körttejä enää?
15.08.2015 |
Mitä olen lukenut, niin paljonkin. Mutta, mutta... Niin ovat sulautuneet yleisluterilaisiksi, että... Joten onko yleisluterilaisuudesta eroavia körttejä enää olemassa? Ja mikä on körttiläisyyttä vuonna 2015?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On, erityisesti amiksessa, amishkörttejä
Ainahan niitä hulluja löytyy joka lähtöön...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:50"]
On, erityisesti amiksessa, amishkörttejä
[/quote] tunnistaa amisviiksistä
On, joka kesä on Herättäjäjuhlat joihin körtit kerääntyy.
Täällä Nivalassa ei tunnu muita olevankaan kun körttiläisiä ja kaikenmaailman lessuja ja jehovia ja mitä lie. Vähän väliä joku saatanan jehova käy rimputtaa ovikelloa. Niitä on liikaa täällä, en kestä. Oon sanonu etten halua mitään vitun vartiotorni lehtejä ja muita. Ei mee jakeluun.