Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat tai sukulaiset suuttuneet maistraattihäistä?

Vierailija
15.05.2012 |

Oma äitini kuuli nyt sitten, että menemme maistraatissa naimisiin ja sai kauhean hepulin. Sanoi, etteivät ne silloin ole oikeat häät eikä hän aio tulla paikalle.



Onko muille käynyt näin? Tai onko joku sukulainen suuttunut kun lasta ei olekkaan liitetty kirkkoon vauvana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos on suht fiksuja sukulaisia. Ja ne tietää kyllä että meille on turha tulla meidän valinnoista urputtamaan, senkun on tulematta paikalle jos ei miellytä. Ja meidän lapsen uskonto tai sen puute ei myöskään kuulu sukulaisille ja sen ne tietää.

Vierailija
2/2 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me mentiin vieläpä salaa naimisiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan