Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko vanhempana tietää, jos alakouluikäinen lapsesi

Vierailija
15.05.2012 |

veisi/lainaisi koulussa toisen lapsen koulutarvikkeita ja hukkaisi ne? Kyse siis muutaman euron kynistä, terottimista tai viivottimista, mutta ko. lapsi ei ole edes ollut mitenkään pahoillaan asiasta eikä yrittänytkään etsiä, ei edes ottanut asiaa mitenkään esille ennen kuin kysyttiin, ei ollut kiinnostunut palauttamisesta tai siitä, että toinen saisi omansa takaisin. Nyt on sitä mieltä, ettei tapahtunut ole hänen syynsä, koska tavarat eivät kerta kaikkiaan ole enää hänellä.

Onko niin pieni juttu, ettei sillä tosissaan ole väliä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluiten niin, että lapsi itse kertoo.



Erityisesti toistuvana tuo on kieltämättä ärsyttävää.



Saattaisin silti hieman hämmästyä (toki ottaisin asian silti vakavasti), jos jokun vanhempi ottaisi minuun yhteyttä tuon asian tiimoilta. Siis tyyliin "Lapsesi hukkasi minun lapseni kynän.".



Vierailija
2/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole pieni juttu, lapsen on syytä oppia että asioilla on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä on alakoululaiselle nyt kynä ja viivotin saattaa 10 vuoden päästä olla jotain paljon suurempaa.

Vierailija
4/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä on alakoululaiselle nyt kynä ja viivotin saattaa 10 vuoden päästä olla jotain paljon suurempaa.


Ärsyttää, kun viivottimet, terottimet, kumit, kynät ja pastillit häviävät jatkuvasti. No jolleen tulee tarpeeseen, mutta ei ne ilmaisia ole minullekkaan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä