Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan onkaan jo ollut yleisesti tiedossa, että äijät ottaa kerjäläisten rahat itselleen

Vierailija
19.06.2012 |

ja kerjäys on järjestäytyneen rikollisuuden hoitamaa bisnestä. Niille mummoillehan ei kelpaa ruoka eikä vaatteet, vain raha. Olisiko oikeasti hädässä olevalla vara kieltäyty ruoasta ja vaatteista?



Nyt vasta joku rupeaa oikeasti tutkimaan... nopeeta on toiminta joo.



http://yle.fi/uutiset/poliisi_tutkii_romanikerjalaisten_rahavirrat/6187…

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan